Kérjük, hogy mindenképp olvasd végig!

A termék javítása Pick-Up & Return szolgáltatás keretén belül történik, mely az első 6 hónapban ingyenes.

A szolgáltatás az alább részletezett módon működik:

  1. Győződj meg arról, hogy a készüléken minden olyan biztonsági beállítást kikapcsoltál, melyek akadályozhatják technikusainkat abban, hogy teljeskörűen megvizsgálhassák, kijavíthassák és tesztelhessék a terméket. Android-os készüléken lépj ki Google fiókból, Apple termékeknél kapcsold ki a Find my iPhone alkalmazást, semmilyen módon ne legyen jelszóval vagy kóddal védve a termék, stb.
  2. Fokozottan felhívjuk figyelmedet, hogy a készülékben ne hagyj se SIM kártyát, se memóriakártyát, mert ezekért felelősséget nem tudunk vállalni!
  3. Töltsd ki az itt található űrlapot, majd nyomtasd ki, és mellékeld. Ha nem tudsz nyomtatni, kérjük, hogy egy papírra írd le az itt bekért adatokat, és azt mellékeld.
  4. A terméket csomagold vissza a dobozába, minden gyári tartozékával. Mellékeld az eredeti jótállási jegyet. A dobozt egy zárt csomagba is rakd bele, ami lehet akár egy reklámszatyor is, amit celluxszal körbetekersz. A nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni!
  5. A futár legfeljebb 2 munkanapon belül átveszi a meghibásodott terméket az általad megadott címen. Kérjük, hogy legyél elérhető!
  6. A termék javítás utáni visszaküldése is futárszolgálattal történik.
  7. Nyomatékosan felhívjuk figyelmedet, hogy a készülék javítási idejébe nincs beleszólásunk, azt ugyanis szakszerviz végzi.Kereskedelmi telefonszámunkon nem tudunk felvilágosítást adni a szervizelésre leadott készülékekről!
  8. A termék elkészültekor felhívunk, hogy a terméket mikor, és hova küldhetjük.

További információk az alul részletezett szabályzatban olvashatóak...


Adataid

Név
Telefonszám
Email
Irányítószám
Helységnév
Utca, házszám, emelet, ajtó

A készülék adatai

Megnevezés
IMEI?
Sorozatszám?
A készülék vásárlásának ideje
 
 

Mi a probléma?

Kérjük, hogy a lehető legrészletesebben és legérthetőbben írd le, hogy mi a probléma!

Mennyi hét plusz tíz?

A Mehet gomb megnyomásával automatikusan elfogadod a lentebb részletezett szerviz szabályzatunkat!


Szerviz szabályzat

Sajnos a készülék javítási idejébe nincs beleszólásunk, a javítást ugyanis nem cégünk, hanem szakszerviz végzi, ezért kérjük, hogy várd meg, míg értesítünk! Köszönjük megértésedet és türelmedet!

Kereskedelmi telefonszámunkon nem tudunk felvilágosítást adni a szervizelésre leadott készülékekről!

A javítás ideje alatt csak elektronikusan tudunk felvilágosítást adni.

A szolgáltatás - amennyiben a termék gyári hibás - 6 hónapon belül ingyenes.
6-12 hónap között Budapestre oda-vissza összesen 3 000 Ft, míg vidékre összesen 4 000 Ft.

NEM tartoznak a jótállás körébe:

  1. A gyár által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes elhasználódásból eredő meghibásodások (külső szennyeződésekből, pl. porosodásból) javítása, illetve az ezekből adódó szükséges alkatrész cserék sem.
  2. A külsérelmi nyomok a készülék burkolatán illetve a kopás nem tartozik a garanciális körbe.
  3. A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
  4. Határozottan felhívjuk figyelmedet arra, hogy a forgalmazott termékeink általuk elképzelt feladatra való alkalmatlansága (mint például: rádióhallgatás, MP3 funkciók, játékok, letöltések, MMS, GPRS, GPS, email, aktiválások, beállítások memória kártya kompatibilitása, illetve a készülék gyorsasága stb.), illetve az ezekkel kapcsolatos elégedetlenségek nem tartoznak a jótállási kötelezettség körébe. Minden tulajdonba vétel előtt biztosítjuk a tőlünk telhető legszélesebb körű tájékozódási lehetőséget. MMS, GPRS, email, HSDPA, TV funkciók működéséről, illetve ennek lehetőségéről beállításokról kérjük, érdeklődj a szolgáltatódnál.
  5. A készülék kiegészítőire korlátozott szavatosságot tudunk biztosítani. Az eladási csomagban található különálló tartozék és a kiegészítők meghibásodása készülék cserét nem von maga után. Akkumulátorra, headsetre, töltőre, adatkábelre, memória kártyára, tokra, hátlapra, egyéb kábelekre és egyéb kiegészítőkre 6 hónap szavatosságot tudunk biztosítani. Amennyiben ezeknél nem gyári hibáról van szó, sajnos nem áll módunkban cserélni.

A jótállás érvényét veszti:

  1. Amennyiben a meghibásodás nem rendeltetésnek megfelelő használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár (beázás, leejtés, erős nyomás, stb.), vagy egyéb, a tulajdonba vétel után fellépett ok miatt következik be. Ugyancsak rendeltetésellenes használat az olyan mértékű igénybevétel, amely meghaladja a termékre vonatkozó, a gyártó által meghatározott értékeket. Ha a készülék külső beavatkozás miatt hibásodik meg, minden esetben jegyzőkönyvet és fényképet készítünk a hibás alkatrészről, melynek másolatát át tudjuk adni. Ez a jegyzőkönyv igazolja, hogy továbbiakban a javítást csak fizetés ellenében tudjuk vállalni, ha egyáltalán gazdaságosan javítható a készülék.
  2. Ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, megrongálják, nem egyezik a számlán vagy jótállási jegyen szereplő számmal.
  3. A termékre nem a gyártó által forgalmazott, illetve szakszerűen telepített, illegális, feltört, nem legális szoftver rátöltése. Ide tartozik bizonyos modelleknél a nyelv elvesztése, bizonyos menü pontok átrendezése. A GPS funkcióval rendelkező készülékeknél csak abban az esetben tudjuk vállalni a javítást, amennyiben legális szoftver van a készüléken.
  4. A készülékeken csak abban az esetben javasoljuk a szoftver frissítést, amennyiben azt szakszerűen meg tudja csinálni, és tudja, hogy az új szoftver képes arra a nyelvezetre (különös tekintettel a magyar nyelvre), amin használni szeretné. A terméken visszafelé nem tudunk szoftvert frissíteni, tehát ha az új szoftver verzióban nincs pl. magyar nyelv, vagy valami nem úgy működik, ahogy szeretted volna, úgy abban nem tudunk segítséget nyújtani, amíg a gyár nem ad ki újabb verziójú szoftvert.
  5. A kizáró okok miatt bekövetkezett meghibásodások javítási költségei jótállási időn belül is a vevőt terhelik.